"Waarom MWC het niet begrijpt"

Geschreven door  | 1 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Arjan Dost] De afgelopen week was ik op het MWC te Barcelona. Toch het grootste congres op het gebied van mobiel, dus was ik weer (in 2007 was ik er voor het eerst) erg benieuwd naar de innovaties. En dan doel ik niet alleen op het gebied van technologie zoals devices en software, maar ook op het gebied service, marketing, faciliteiten en social media. Wat natuurlijk opviel was de

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten