Wat we van Fab kunnen leren over Mobile Shopping

Geschreven door  | 5 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Antje Meindersma] Verkoop via Mobile is happening. De omzet van Bijenkorf via
mobile (phone&tablet) is in 1 jaar meer dan verdrievoudigd. Award winning
Fab.com zegt dat elke dag meer dan 30% van haar verkoop vanuit mobile devices
komt. Op sommige dagen zelfs meer dan 50%. De kansen van het inzetten van
Mcommerce zijn dus groot.  Maar wat maakt
dit bedrijf zo succesvol? Hoog tijd om de Fab

Lees verder…





Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten