Wrangler Jeans laat achterwerk in Augmented Reality zien

Geschreven door  | 12 maart 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] Jeansmerk Wrangler heeft AR-tags op labels gezet, zodat de consument via haar mobiel kan zien hoe een broek zitten.   Naast de labels op kledingstukken, zijn ook veel Wrangler advertenties ‘Augmented Reality enabled’ gemaakt. De Wrangler AR app is momenteel alleen voor iPhone verkrijgbaar.

Zie onderstaande video:

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten