Boodschapp wil met nieuwe versie persoonlijker worden

Geschreven door  | 6 april 2013 | Categorie: MobileMarketing.nl

Bron: MobileMarketing.nl

[door Richard Otto] 120.000 consumenten hebben het afgelopen jaar Boodschapp op hun smartphone gedownload. Deze onafhankelijke gratis app vergelijkt duizenden populaire voorverpakte voedingsproducten van de drie grootste supermarkten Albert Heijn, C1000 en Jumbo Supermarkten op prijs en samenstelling. En nu is Boodschapp verder verbeterd met een persoonlijk profiel, een favorietenlijst,

Lees verder…




Tags: , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten