Opnieuw geval van iPhone elektrocutie in China: Man in coma

Geschreven door  | 19 juli 2013 | Categorie: MacWorld

Bron: MacWorld.nl

Was er deze week ophef over een vrouw die in China is overleden na gebruik van haar iPhone, er is nu een tweede geval. Het probleem zit mogelijk in het gebruiken van een niet-originele oplader. Een 30 jarige man kreeg een elektrische schok toen hij zijn iPhone wilde pakken die aan de lader lag.

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten