Apple reclame iPhone 5S gericht op goud en Touch ID

Geschreven door  | 18 oktober 2013 | Categorie: iDevizes

Bron: iDevizes.com

Apple heeft een nieuwe reclame campagne gestart. De iPhone 5S staat hierin centraal en richt zich op de gouden kleur en Touch ID.

Apple lijkt over te stappen van zijn eerdere “Designed by Apple in Californië” campagne na de release van de nieuwe iPhones. Op een volledige pagina (zie afbeelding onderaan) werd de advertentie deze week op de achterzijde van de New Yorker geplaatst. De tekst van de advertentie luidt als volgt:

Uw vinger is het wachtwoord.

Touch ID is gemaakt om niet alleen…
Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten