KBC app voor iPad kampt met problemen na update

Geschreven door  | 18 november 2013 | Categorie: iOS apps, iPad

KBC heeft de iPad applicatie voor het online bankieren een update gegeven. Volgens KBC zijn de nodige aanpassingen doorgevoerd zodat de app perfect werkt in 2014.

Spijtig genoeg is de app onvoldoende getest en een hardnekkige fout zorgt ervoor dat bestaande gebruikers niet kunnen inloggen. Telkens wanneer men tracht in te loggen verkrijgt men de foutmelding: “Beveiligingsmechanisme identificatie is verplicht”.

Met deze cryptische foutmelding wordt niemand wijzer. Dus hebben we maar eens gebeld naar de helpdesk van KBC. Daar bevestigen ze inderdaad de problemen.

De oplossing volgens de helpdesk is om de app eerst te verwijderen en opnieuw te installeren zodat je van een schone lui kan beginnen. Maar op het moment van schrijven heeft KBC hun app voor de iPad uit de App Store gehaald. Vermoedelijk waren er teveel klachten.

Gebruikers hebben ons gemeld dat je gewoon in de nieuwste app een nieuwe gebruiker kan toevoegen en met behulp van een kaartlezer kan je de app terug werkend krijgen. Het is dus niet nodig om eerst de app te verwijderen.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten