Problemen met je Telenet mail onder Maverick? Hier is de oplossing

Geschreven door  | 5 november 2013 | Categorie: Mac

emailOp onze redactie verkregen we geregeld de melding dat men onder Maverick problemen heeft met het ontvangen of versturen van mails met een Telenet account.

De oplossing hiervoor is echter eenvoudig en zelfs Telenet heeft hun ‘helppagina‘ al aangepast voor Maverick. Het probleem situeert zich in het feit dat er bij de gebruikersnaam je internetlogin staat ingevuld in plaats van je Telenet e-mailadres.

Om het probleem recht te zetten start je het Mail programma van Maverick op. In de menubalk klik je op “Mail” en vervolgens op “Voorkeuren”. In het Voorkeuren venster ga je naar het tabblad van “Accounts” en klik je in de linkerkolom op je Telenet account. Vul dan als gebruikersnaam je Telenet e-mailadres. Sluit het venster en bewaar de instellingen.

Je Telenet mail zal nu terug werken onder Maverick.




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten