iAd biedt téveel privacy voor consumenten (volgens adverteerders)

Geschreven door  | 19 februari 2014 | Categorie: onemorething.nl

Bron: onemorething.nl

Bijna vier jaar geleden introduceerde Apple zijn eigen advertentieplatform: iAd. Het moest dure A-merken de kans geven om in contact te komen met consumenten via nieuwe interactieve advertenties in iOS-apps. Het uitblijvende succes van iAd werd tot nu toe vooral geweten aan de hoge instapkosten voor bedrijven. Mar zelfs na een verlaging van de oorspronkelijke instapgrens […]
Lees verder…




Tags: , , ,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten