iTunes Radio maakt belofte niet waar

Geschreven door  | 9 april 2014 | Categorie: onemorething.nl

Bron: onemorething.nl

itunes-radio-icon

iTunes Radio had het antwoord moeten zijn op muziekstreamingdiensten als Spotify en Pandora. Abonnementsdiensten die met hun nagenoeg onbeperkte muziekaanbod het download-en-bezit-model van Apple onder druk zetten.

Ok, iTunes Radio bezet in de Verenigde Staten de derde plek in populariteit achter Pandora en iHeartRadio, maar de conversie naar dankzij iTunes Radio gekochte tracks blijft ver achter bij de verwachting. Slechts 1 tot 2% van de luisteraars klikt wel eens op de koopknop die in iTunes Radio naast een random track verschijnt. meer…

Lees verder…




Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


Volg ons...

Facebooktwitter

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Typ uw e-mailadres in om u aan te melden voor onze nieuwsbrief. Maak vervolgens een keuze of u deze wekelijks en/of dagelijks wilt ontvangen.


Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten