Appleweetjes

Telenet kan Play niet voor iedereen activeren

Telenet kampt al enkele weken met het probleem dat ze Telenet Play niet voor al hun klanten kunnen activeren. Het bedrijf is momenteel karig met uitleg en het probleem wordt intern onderzocht.

De officiële uitleg is dat het bedrijf problemen ondervindt bij het activeren van Play bij testklanten. Maar wie of wat die testklanten zijn laat Telenet in het midden. Klanten hebben zelf niet door dat ze gebruikt worden voor één of andere testcase.

Foutmelding bij activatie Telenet Play

Klanten die proberen om Play te activeren krijgen de melding dat er momenteel nog een aanvraag in verwerking zit. De meest getroffen gebruikers zijn in het bezit van de nieuwste Telenet decoder en wachten al bijna een maand op meer uitleg.

Het is trouwens niet het enige probleem waar Telenet momenteel mee kampt. Klanten met een Wigo abonnement dat recht geeft op 36 uur Terugkijk TV krijgen telkens de melding dat ze zich hiervoor moeten abonneren op Play.

Telenet weet niet wanneer alle problemen zijn opgelost.

Bekijk ook deze weetjes

Appleweetjes maakt gebruik van cookies voor een optimale websitebeleving. We doen dit om het gebruik van onze website te analyseren, het delen van social media content mogelijk te maken en gerichte advertenties te tonen. Wilt u meer informatie over het cookiegebruik kijk dan in onze Privacyverklaring. Accepteer Lees meer